Ännu en framtidstitt

fast denna gång typ 30-40 år framåt!!!
Ikväll följde jag min far på deras boråds julfest (mamma kunde inte). De bor ju i Odenhuset, där bor det typ bara pensionärer. Jag var klart yngst på festen!
Vi drack glögg åt julmat sjöng några konstiga visor som jag aldrig hört förut och diskuterade bögarna! På 50talet då fanns det inga bögar, visste ni det?? Homosexuella är en sjukdom och man borde kunna ge dom en spruta!
Jag undrar vad vi pratar om och vilka fördomar vi har sådär om 30 år?! En väldigt trevlig kväll var det i alla fall och pappa var nöjd!

Annars har veckan varit lugn (ja förutom helgen då men nu är jag ju singel och kan skojsa på hur mycket jag vill:) som den slamsa jag är:)) Sonen var min chaufför på lördag och han påstår att det är fel, att det borde vara tvärtom! Dumheter jag får ju inte köra bil onykter!
I övrigt alla friska, ingen akuten och till och med bilen fungerar(peppar peppar...)!
Ett julmirakel hände i morse, på min altan står det en riktig julgran! Ja jag vill ha en men vem har ställt dit den?Har väntat hela dagen på att någon ska ringa eller smsa och "erkänna" men fram till dess så ser jag det som ett julmirakel!
Tänkte också om jag önskar riktigt riktigt mycket så ligger det 3 paket á 30 kronor vid granen imorgon bitti......
Hoppas ni också får ett julmirakel! Kram  
Min egen lilla mirakelWilma i tjuvartagen!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hon är så söt!!!!=D

2008-12-04 @ 19:51:29
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0