Årets sista dag




Kan så vara, men den fina traditionen är det slut med nu!  Jag är ganska säker på att det här var sista året vi firade jul tillsammans allihopa. Visst är det trevligt, men som jag sagt tidigare så ska detta ställas i proportion till all stress och jobb som det innebär dagarna innan julafton. Nåja, jag lever ju iaf.
 
Nu har snart en veckas ledighet förflutit och vi har inte gjort så mycket annat än att ätit rester, ätit godis, sett på tv och försökt jaga bort ungarna från datorn. Men det kanske är det som är meningen med att vara ledig...att göra ingenting alltså.

Igår hade vi släktträff då min kusin som är bosatt i skåne sen några år tillbaka var uppe och hälsade på. Kul att träffa kusiner och mostrar, men tyvärr hann jag inte prata med alla.

1 dag återstår av året och jag har inte funderat ut något nyårslöfte som jag kan bryta ännu. Jag får väl ägna dagen åt det.


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!

/a-k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0