kärleksbarn

hejsan jag har inte skrivit på ett par veckor men det har en naturlig förklaring. Tack för senast förresten såg att ni fortsatte ut på krogen efter ni hade gått härifrån. Vi steg upp 06.15 på lördagen och for till Boden för att titta på en valp. Sedan for vi vidare till Luleå där vi shoppade och var ut och åt och myste på hotell. På söndag shoppade vi på stan en stund och sen på Storheden. I onsdags var jag på Medlefors och åt julbord snacka om gott, jag har aldrig ätit så gott julbord nån gång förut (förutom mammas då förståss). Sen komme hon. Vårt lilla kärleksbarn, en liten boxertik som blev 8 veckor på torsdagen. Hon är så söt att vi sitter mest på golvet och tittar på henne. Så nu sover Staffan på golvet i köket. På lördag ska vi ha familjemiddag för Staffans syskon och barn så är det nån som har nått bra pajrecept så är jag tacksam för nån julmat blir det inte! Hej hopp och ha det bra tills vi hörs nästa vecka då är det uppesittarkväll. Kramar från Monica

Kommentarer
Postat av: A

Vilken sötnos. Skäm bort henne ordentligt.

2008-12-16 @ 21:16:47
Postat av: A-K

Men guuuuud så söt! Nu blev jag riktigt avis

2008-12-16 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0