Snart är det jul

Den här veckan har jag jobbat och jobbat både hemma och på jobbet. Det är ju en jävla massa julkort som ska delas ut + att det var blixthalka det var inte så lätt att ta sig fram med postbilen. Men nu har jag bara två dagar till att jobba, sen är jag ledig fram till den 7 januari det ska bli så jävla skönt. I Onsdags kom min syrra(Monica) och hennes barn hit från Stockholm, det var kul att ses. Det var ju 1,5 år sen sist tänk vad tiden går.

Änligen har Danne och jag färdigställt det nya matrummet det blev jätte bra (tycker jag iaf ). Igår kväll var vi till min andra syrra och firade Monicas födelsedag. Idag har  Ida Liam och Tide varit här käkat middag, lite snask och sett på film så nu ska jag skjutsa hem de men Liam ville övernatta vad gör det vi har 4 till som nattgäster. Julkamar till er alla/ Ullis

En extra stor grattiskram till Anki

Bilder på det nya rummet inte helt färdigt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0