Sömnproblem

Det slutde ju som vanlig att efter juntan blev det utgång fastän alla sa att vi inte skulle gå ut.....vem fan är det som alltid ska ut på krogen när vi blivit lte rund under fötterna inte var det då jag. Men kul var det iallafall. I veckan har jag mest legat sömlös pga allt som skall vara klart innan syrran kommer på Onsdag, Daniel säger att det är lungt vet ej vem han säktar på, det är då inte mej! Rummet är fortfarande otapetserat men Danne har målat taket i veckan. Annars har bar hunnit med att koka lite hallonkola och lakriskola(for till Ida och kokade det är så rörigt här.

Fredagkväll så var det lussetåg i kopparhallen Emma var med de sjöng jätte bra. På natten chaffis som vanilgt ... ni vet vem? Ut halv två på natten i snöovädret....varför snöar det så förbannat, jag tycker att vi har fått tillräkligt. Lördagmorron iväg till Boliden innebanymatch såklart! Emma spelde superbra ett mål + 2 ass och matchens lirare inte illa man blir ju riktigt stolt. Sen på stan en sväng shoppade en klänning till jul tror jag. På kvällen kom Ida Peter och mina små gullungar på besök, myskväll med chips, godis och naturligtvis lite vin. Söniga kramar/ Ullis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0