Stora tabberaset i Furunäs

Sen med inlägget... men allt övrigt är jag klar med :)

Julklapparna är inslagna, lackade och har rim och fina band. Hemmet är pyntat och blänker så vi måste gå med solglasögon inomhus. Granen står så grön och grann i vardagsrummet. Jag har kokat skinkan, stekt köttbullar, janssons, gravat  och rökt lax, stekt prinskorv, revbensspjäll och gjort en jättegod julkorv och såklart massor med julgodis (se bildbevis).






Jag har också stöpt egna ljus för att jag tänkte det kunde vara kul att ha gjort dom själv.

Julkorten är skickade och jag har gjort en musikfrågesport som vi ska köra efter paketen är öppnade.


Vaaa...tror ni mej inte???  Nähä, men dom två sista påståendena är i alla fall sanna, så de så!



Med hopp om ett liv efter Jul

Julkramar till er alla från oss alla!

/A-K


Kommentarer
Postat av: Albin

OJ! blev faktiskt väldigt slut av att bara läsa det där!

2008-12-23 @ 13:48:28
URL: http://albinkihlgren.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hihi vi tror dej....Emma Ulrika

2008-12-25 @ 13:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0