Back in business

Hej partypinglor!

Joo, jag överlevde juljuntan och Oj så kul vi hade! och Oj så snygga vi var på dansgolvet! (ni såg väl Disco-Bernts lystna blickar?)Jag mådde faktiskt riktigt hyfsat också på lördag morgon, så jag bestämde mej glad i hågen att rida ut på en långritt i det fina vädret. Efter ca en timmes ritt så insåg jag att baksmällan inte riktigt hade vaknat lika tidigt som jag. Ridhjälmen kändes som ett betongklot och magen körde runt på ett oroväckande sätt. Jag vände därför hemåt, men min älskade pålle som hittills uppfört sig exemplariskt tyckte tydligen att nu var ett lämpligt tillfälle att ta igen den brist på motion han fått under den gångna veckan eftersom ridbanan varit totalt igensnöad. Jag fick därför brottas med 600 kg häst hela vägen hem! Både han och jag var sjöblöta i svett innan vi var hemma, men en fördel var att det tog bara 20 min att komma hem :)

Jag var spak resten av dagen...och måndag....och tisdag.....och på onsdag när jag var så illa tvungen att ta det lugnt eftersom vi var på kalas, så kände jag att jag hade feber. Var därför hemma torsdag och fredag, men imorgon ska jag jobba så man kanske har tid att vara ledig några av mellandagarna.
 
I övrigt har vi äntligen fått färdigt Fannys rum. Tapetseringen går ju fort, men eftersom jag varken har tid och lust att gå på stan så tar det en jäkla tid innan hyllor, lampor, pynt o d är på plats.
Det blev iaf riktigt bra tycker både Fanny och jag. Om ni också är sugna på en fototapet så kan jag rekommendera  www.photowall.se  jättestort utbud och bra service.

Kram tjejer/A-K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0