En smak av framtiden

Nu vet jag hur det blir!!
Jag startar på onsdagkväll. Jag hämtade en hyrbil på Tidy (hoppsan vilken upplevelse att få köra ny bil - den flög fram som ett litet rymdskepp) och bilade upp till Kalix för att utföra lite arbete som god man.
Överraskade den unga damen som fyllde år denna dag men min närvaro och lite presenter. Hon blev vansinnigt glad! Och hoppsan på torsdagen hade vi ett litet möte inplanerat, vilken tur att jag var där:).

Nåja väl i Kalix fick jag middag och fika! Sen fick jag låna en liten 1:a inne i Kalix, alldeles själv!!! De hade inhandlat frukt och massor av god frukost och jag fick sovmorgon till kl 8. Ingen som ropade mamma eller ville något! Alldeles tyst var det!
Okej, jag njöt en stund där på onsdagkväll men fick sen en stark abstinens efter mina juveler! Ringde hem och pratade med alla utom Wilma som somnat. (det är en kraftig planering och en stor dos tur de få gånger jag är borta. Robin hämtade på fritids på onsdag och lagar middag till de 2 yngsta, Elin fixar torsdagmorgon med frukost och följa till skolan, pappan hämtar på torsdagem och Amanda lagar middag och sonen hämtar mig på Tidy! Allt gick som smort!:) Jag är så stolt över dom!)
Mitt i ensamheten så förstod jag att jag hamnat i någon slags försmak av framtiden. Lugnt Tyst Valfritt Fjärrkontrollschef och TRÅKIGT!
Nu är jag hemma och det är fantastiskt! Amanda diskat, städat och tänt ljus. Alla säger att de saknat mig!
Jag måste börja tänka på framtiden litegrann (fast jag älskar ju att leva här och nu) Kanske jag borde skaffa mig något sällskap...ja typ en hund eller så:)

"Skål för alkohol! Orsaken & lösningen på världens alla problem"

Kommentarer
Postat av: A

Vilka fantastiska barn. Och ja, en hund blir nog bra =)

2008-11-07 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0