Livet är en fest...

Förra lördagen var vi bjudna till Janne och Gunilla tillsammans med Dennis och Annika. De bjöd på så mycket gott! Och så planerade vi lite för Jannes 50-års fest den 17 januari. Tyvärr är det samma helg som det skulle vara en bjudfest för hockeyn, men man kan inte vara med på allt.


I fredags var vi på pub afton med hockeyföräldrarna i PRO:s lokaler (om några år då träffas vi där!?). De hade bl. a ordnat en vinprovning som var jätteroligt att vara med på. Vinet och ostarna blev bara godare och godare... och festen var riktigt trevlig, roligt att lära känna alla nya föräldrar i laget.


Ja, jag känner mig som en riktig "festprisse" för på fredag ska jag på fest igen! Ingeborg har ordnat en tjejfest, men på lördag lovar jag att ta det lugnt (kanske en liten joggingtur :-)


Sköt om er!


/Carina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0