Snö

Oj vad jag hatar snö ialla fall som brevbärare, i måndags var jag ute i 5 timmar och sliarde runt det spelar ju ingeen roll om det var plogat för då måste man ju ändå stiga ut och in i blen vid varje låda. Så nu hoppas jag att all snö som ska komma har kommit redan. Idag är det ju första advent tiden bara rinner iväg.

I veckan har jag slipat och fejat i datarummet och i Torsdags hör och häpna ringde Ida och tyckte vi skulle baka bullar, jag brukar ju aldrig göra det numera........har aldrig tid tycker jag så det var ju bra att hon ringde nu har jag ca 80 bullar i frysen så välkommen hit och fika. Fredag underbara Fredag vad jag har längtat mitt hår måste har växt mist 1 dm denna vecka tycker jag iaf bara för att jag skulle klippa mej då. Lördag var det innebandymatch såg halva, vann med 6-3, se var vi och köpte gofika och for till morsan en stund. På kvällen var det middag på Tatung svärfar bjussade,så det blev ett par öl till maten. Sen körde Danne oss till Eva och Hasse lite party där sen vidare till metropolen.....det var pubkväll på Santana riktigt  trevligt vi var väl ett 30 tal gäster där, Bertil.M spelade, och jag och Monica.Z pappa tog en sväng om. 

Idag är det ju skytsöndag i Ursviken så jag och Roger ska gå dit men även Ida, Peter och mina söta barnbarn, Liam måste ju iaf. få ett paket av Tomten. Jo föresten jag glömde att nämna att på Lördag morron hade vi 3 st rådjur på tomten men inte hann jag få fram kameran så jag har ingen bild att visa så hoppas de återkommer. Kramisar/Ulllis

Kommentarer
Postat av: Ida

haha...du har ju ingen kamera heller:P

2008-12-01 @ 10:50:21
URL: http://idapehrsson.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0