Stöld

 Någon gång under förra helgen har någon gjort ett besök på våran garageuppfart och stulit Dannes 4 sommardäck med fälgar (dyra sådana) fast Roger hade ju sagt till honom att ställa in dem i garaget. Lite otrevligt är det ju att veta att någon har varit här och rotat medan man förmodligen låg och sov. I måndags var jag ledig gjorde bara det som måste göras, städa och tvätta. Sen en tripp till lassa för att fixa min hörapparat som jag råkat tappa i golvet.

Tisdag en resa till Umeå på en datautbildning (om schemaläggning). Sen direkt till skolan möte om gymasiet som visst Emma ska börja nästa höst, helt orroligt att hon har blivit så stor. Onsdag tillbaka på det vanliga jobbet, sen bjuden till Ida på middag. Torsdag var det dax igen, föreläsning och utbildning om konflikthantering på Scandic inne i staaan, ganska intressant.

Fredag på jobbet igen hemma hela kvällen, Emma och Danne hamnade i bråk tror det var teven men den konflikten kunde jag inte lösa trots nyutbildad......Lördag morrn Roger sjuk han har hostat hela natten så jag har inte sovit så mycket. Emma innebandy match som är en vanlig företelse på helgerna, vinst såklart 7-3 tjejerna är så himla bra. Sen till lilla mamma som fyller 77 år idag käka lite tårta. Nu undrar ni säkert hu r det går med Gi.....jag har stått och stampat på samma resultat -5 men jag hoppas det fortsätter neråt snart igen. Middag här ikväll med alla barn och barnbarn sen fick Roger farsdagspresent. Sov gott Kram/ Ullis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0