Lite negativt men mycket positivt

En med magsjuka, en med magkatarr och ev magsjuka  och en med fullmånesfasoner............
Jag är så trött idag!
Det positiva är väl att matkostnaderna blir väldigt låga dessa dagar och matlagningen är i princip obefintlig:)
Och jag är frisk (peppar peppar....)
Ny brukare (ja det heter så) på jobbet - jättekul
Jag och min arbetskamrat ska ut på fredag (russindisco!) - superkul
Tagit semester på lördag - skönt
Wilma ska spela sin första basketmatch på lördagsmorgon  (jag kan ju inte vara den första mamman som kommer på dotterns match lite bakis??!! ) - ska bli kul att se detta
Funderar att pröva A-K´s vintips, kan vara värt ett försök:)( Tyvärr kvarstår problemet med handlandet i baren!!!!Det brukar göra ont i huvudet dagen efter!)
Nu är det dax att förbereda för natten: placera ut hinkar vid sängarna :( 
Kramen till er alla


"Druva: ett ointressant larvstadium av vin"


Kommentarer
Postat av: E

Vad skulle vi göra utan dig, mamman?

/dottern

2008-11-13 @ 00:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0