Lite allt möjligt

Har faktiskt hunnit riktigt mycket i afton.

Hämtade mamma på Bibo kl 16.00 för att bjuda ut henne och Jesper på middag lite senare. Åkte hem och hade planerat att klippa Jerry, men jag fick anstånd någon dag till. Ringde Scandic för att kolla vilken buffé dom hade. Julbord - nej tack! Ringde vidare till Tatung men där var det fullbokat. Nästa samtal gick till Carl-Victor och där blev det bingo. Jodå, dom hade plats för tre personer (när vi väl kom dit så visade det sig att det nog fanns typ 30 lediga platser...). Jerry åkte iväg på julfest med sitt lunchgäng, jag hann ner i tvättstugan för att lägga i en ny maskin och flyttade dom tvättade kläderna till torktumlaren. Hann också tjata på Jesper typ fem gånger att han skulle klä på sig. 

Middagen på Carl-Victor var helt okej. Jesper for vidare på bio och jag och mamma gick till Håkan och Åsa och drack kaffe och såg på Idol. Skjutsade hem mamma och sen mig själv, ner i tvättstugan och flytta över tvätten till tumlaren. Sen tog jag itu med mina plikter inför morgondagen.

Imorgon ska vi ha stor baluns för Göran & Kicki som gifte sig på Mallorca. Min uppgift är att fixa bordsplacering med kondomer....(vem tusan hittade på det???). Jag har nu suttit och petat in namnlappar i kondomer och sedan pulat in kondomerna i förpackningarna igen. Tja, jag vet inte vad jag kan säga annat än att det var kladdigt..., men "No action without protection".

Pratar också med Jocke på msn. Han har det bra i Norge, säljer bredband och internettjänster och tjänar 20 000:- norska kronor i grundlön, sen blir det visst en massa bonus också. Jag tror att jag också ska passa på att önska mig nåt riktigt fint (och dyrt) i julklapp....

Njut av helgen tjejer!

Kram Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0