Samlarmani

Hur mycket saker samlar man på sej egentligen....Jag har denna vecka spenderat ett antal timmar åt att rensa ut ur det sk. "datarummet". Det ska tömmas helt så jag har nu tömt 4 garderober och fått ihop ett antal sopsäckar med skräp som jag eller rättare sagt vi sparat helt utan nångsomhelst anledning, men det blir väl så när man har ett stort hus. Jag fick väl iväg några sopsäckar. Sen hoppas jag att sonen kommer och spacklar åt mej sen hjälper till med tapetsering. Ida kom förbi i veckan  hon hade bakat mockarutor åt mej som jag ska ha till imorgon, fikaförsäljning på innebandyn. Tur att hon finns annars vet jag inte hur jag skulle ha hunnit med det. Om ca 1 mån kommer syrran och barnen hem på besök det ska bli kul, har inte träffats på ja hur länge som helst...... Mars förra året då jag och Emma var ner till Stockholm. Nä nu måste jag gå och lägga mej ska upp och koka en jävla massa kaffe. Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0