Glömt tiden…

Oj, jag har inte skrivit på ett tag men när man har roligt glömmer man tiden...


Vad har hänt då....jo, jag har blivit 45-år! Blev så väldigt uppvaktad så jag började nästan tro att alla mina "vänner" trodde jag fyllde 50!


Bjöd släkten förra lördagen på mat och så såg vi förstås AIK - Modo.

I onsdags då jag då fyllde år trodde jag att "allt firande" av mig var avklarat, men då kom Ullis med blommor och hälsade på. Sandra och Håkan kom också (Bosse och Sam var som vanligt på hockeyträning) och vi satt och surrade några timmar. Jättemysigt!


I fredags låg jag bara framför tv:n sappade och åt godis. (Bosse och Sam var på träning mellan 21.00 och 23:30)


I lördags var jag, Dennis och Annika till Hökmark och plockade trattkantareller.

Sen är jag lite tids optimist också. Jag sa åt Dennis och Annika att de kunde komma till oss och äta och se hockey senare på kvällen. Vi var hemma från svampskogen kl. 15.00 och jag sa åt dem att komma kl. 17.30. Jag kan säga att jag var lite stressad innan de kom, men jag tycker jag var ganska "duktig" som lyckades få ihop en fördrink, förrätt, varmrätt och efterrätt på 2,5 timme. Inte fick jag så mycket hjälp av Bosse heller (som vanligt!). Mysigt hade vi det i alla fall och AIK vann ju mot Luleå!!


Jag längtar till juntan imorgon. /Kram Carina



Kommentarer
Postat av: Hanna

kolla gärna in min blogg! :)

http://crazygirlhanna.blogg.se

2008-10-21 @ 11:37:38
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0