Idag är det onsdag...

och det är ju min dag på vår blogg :) Det är fantastiskt kul att få följa delar av era liv och vardag, många goda skratt bjuds det på! Så nu tänkte jag klaga lite!
Veckan är bara halvvägs och jag kryper redan på knäna. Kan bero på att jag jobbade förra helgen och tillbringade min lediga måndag i Kalix som god man. Det som skulle ta max ett par timmar tog ca 4 timmar längre. Fick akut ringa ut Amanda som hämtade Wilma och fixade middag till alla här hemma! Hon är unik denna flicka!!
Nästa unika flicka kom hem från Malmö med guld och bästa fighterpris. Och inte nog med det även en släng av  magsjuka och feber....
Fullmåne nu och min gulliga 7-åring påverkas alltid av detta och springer upp ett par gånger på natten. Hon som alltid annars sover som en stock! Underligt!!!

Det har gått en vecka sedan städningen och minsann börjar det inte se ut som det behövs igen ( trots avsaknad av 20-åringar) men jag lever numera efter Elins visdomsord "det finns bara 2 måsten här livet - du måster välja och du måste dö" och sedan ta konsekvenserna av valen. Så jag väljer idag att jag inte vill städa och tar konsekvensen att vakna till lite damm! Känns bra! Ibland är det så enkelt att ta den lata vägen! 

Dax att kolla in månen och mysa lite i mörkret då dammet inte syns!
Kram tjejer! Anneli



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0