Instämmer "mamma är lik sin mamma"!

Ja, vilken trevlig helg! Jag följde också med på party i fredags.

Hade inte ont i huvudet vare sig på fredag eller i lördags.

På lördag hade jag ställt väckaren på nio för att följa med ut och plocka svamp.

Jag kan lova att det är bra för själen att vara ute i skogen. Hittade ganska bra med svamp.

Senare på kvällen var jag till mamma och pappa, åt gott, såg AIK vinna igen, härligt!


På söndag lagade jag upp en massa mat, tvättade, städade ... damma, damma...ja, jag tycker "mamma är lik sin mamma" står sig!


I kväll ska faktiskt mamma och pappa komma till mig och Sam (Bosse är ju som sagt i Los Angeles) och äta, jag måste ju bjuda igen någon gång.


/Carina


Kommentarer
Postat av: Sandra

Utlottning av en bloggdesign i min blogg!

Allt du behöver göra är att lämna en kommentar.

2008-10-27 @ 07:51:21
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0