3 DAGARS VECKA

Jobbat 3 dagar denna vecka måndag,tisdag onsdag var det fridag eller....Frosta av min frys städa tvätta mm. Sen på em. hämta jag Ida, Liam och Tilde för att åka till Eddahallen, hopp och plask hela dan. Sen var det ju  junta hos Anki jätte trevligt och god mat. Fredag var jag på lagledarträff på Scandic sprang sen en sväng på staaan, det var ju löning. Till Anki och drack lite vin A-K och Carina var också där sen bar det av till Scanic på buffe, jätte gott men ölen kostade 59 spänn helt hutlöst. Sen bar det av till Old Willams en irish coffee och ytterligare en öl, vidare till club soda,en drink sen blev vi bjudna på bacardi ice av Mikael.W kul att träffa honnom. Så igår var det bara att ligga och hålla i huvudet.Orkade inte hänga med och se på Emmas innebandymach men de vann med 8-2 mot Boliden. På em masade jag mej upp och så åkte vi och hanlade  sen blev det ett skråvmål till middag oj då! nu blev det ännu mera fusk med GI med gott var det. Kram/ Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0