Lördagkväll

Hej! Den här veckan hara bara susat förbi. Har varit på utb. ons-tor på hotell Aurum,logistikutb.
långa dar men det var en jätte bra kurs.Emmas första vurpa med moppen fredagmorgon 
(det var ju ganska halt) inga större skador som tur är, varken på henne eller moppen.

 Fredag till lördag sov lilla Tilde över.Så vi har gosat en hel del.
Och idag bar det av till Burvik syrran har blivit ett år äldre, det var bara jag och Emma
som drog iväg( Roger  på hockey). Nu sitter jag här i min ensamhet Emma har dragit till en
kompis och gubbjäveln ringde nyss och sa att han var hos en jobbarkompis kompis! Fan va
jag blev sur, han kunde ju ha meddelat detta tidigare så hade jag åkt iväg till någon istället
för att sitta här och vänta........Kram/Ullis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0