Städa kan vara kul...

Jag startar imorgon och ser verkligen fram emot att fullkomligt skura MITT vardagsrum från golv till tak!!
Idag fick sonen nyckeln till lägenheten och jag har susat fram med bil och släp och hämtat soffa i Bureå och burit och släpat utan minsta knussel!
Det sista dygnet förökade dom sig dom där 20åringarna och blev 3. Har dom inga föräldrar eller en egen säng någonstans......De har just hämtat sina datorer och det innebär nog (hoppas jag) att de inte kommer tillbaka..inte ikväll i alla fall!
Imorgon ska jag cykla hem efter jobbet med lätta ben och dammsuga, dammtorka skura och gnugga och tvätta OCh vara på gott humör hela tiden! Sen ska jag elda massor av värmeljus och mysa framför Tv:n....eller somna i min soffa känns också som ett lockande alternativ.
Helgen närmar sig och på fredag efter jobbet har vi lite fest med mat och teater. Låter väl trevligt ...vi var flera som hellre ville åka till Luleå och shoppa och bo på hotell men icket!!! Vi ska vara lite lagomt kulturella och förhoppningsvis är i alla fall maten god!
Tack o bock från en lycklig snart städande Anneli
Rolig bild på illusion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0