Tänk om jag blir en bestemor?

Känner mig äntligen som en människa igen. Tänk att några glas vin och en irish coffee ska kosta en hel dag... Jag tror att det blev något fel i vår genetiska uppsättning, tjejer! Men det var himla kul att träffas, så det var helt klart värt dagens mödor.

Jocke for till Norge i torsdags. Jag grinade och han tyckte att jag var löjlig. Men nu har jag precis msn:at med honom, så allt känns bättre. Just nu är min största oro att han ska bli kär i en norska och bli kvar där och att jag ska få barnbarn som kallar mig bestemor. Fast det låter ju riktigt fint, tycker jag. Mycket bättre än farmor... Och han kanske kan få norskan att flytta till Sverige? Fast jag kanske går händelserna i förväg nu =)

Msn är helt perfekt. Om ni inte har det så måste ni skaffa det. Nu ser jag att brorsson Jonas, som också är i Norge, precis loggat in. Det är bara att inse att om man vill hålla kontakt med ungdomarna så tillhör telefonen forntiden. Skype blir nästa grej jag ska fixa. Då kommer jag att vara en sån här modern mamma, som hänger med i utvecklingen. Låter bra va? Fast ärligt - så handlar det nog mest om att jag vill ha koll och kunna få kontakt med dom ofta!

Kram /Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0