LÖRDAG

Hej alla brudar! Nu har ännu en vecka förflutit,och inget vettigt har man gjort....jag har jobbat hela denna vecka 9 till halv sex så jag har inte träffat Emma. När jag kommit från jobbet har hon redan åkt iväg på träning och sen när hon kommit hem har hon gått till sängs (så jag har sluppit vara en tjat kärring). Jag var faktiskt och häsa på Carina på hennes stora dag och fick tårta.Torsdagkväll hade jag tuppervere party här. Sen har jag hållit på att fixa lekar till haloweenfesten hoppas den blir bra. Igår kväll ringde jag och surrade med Monica och Anneli det var trevligt, sen fick vi främmen av Åsa å Lasse mera surr och ett antal vinglas. Vakna imorse med en dunrande huvudvärk men va fan man är ju van.....Sen åkte vi och kollade på Emmas innebandymatch de vann med 6-1 Emma gjode ett mål!! Liam var också med men han ville helst spela själv. Veckans andra besök var till och hälas på svärmor det var visst några månader sen sist? Sen blev det middag här Ida, Peter, Tilde å Danne Liam var ju redan här, (skinkstek,pommes,wokgrönsaker å en god pepparsås). Sen vara taxi åt sonen som alltid, kan inte säga nej.Men inatt får han bannemej ta sig hem för egen maskin jag sagt blankt nej till detta men han kommer säkert att ringa iallafall.Roger har somnat framör tvn inte helt oväntat. Vi syns på Onsdag.
Kramar/Ullis(-5kg)

Kl 0436 vem fan hämtade Danne....det var visst jag han ringer strax efter 0400 och säger att han är gående vid moröskolan och håller på att frysa ihjäl så vad gör man.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0