Lägenhet, barn och maskerad

I veckan blev det klart att bygget på Älvsbacka strand kommer att bli av. Jag är jättelycklig! Just nu sitter jag med en hög med köks-, badrums- och kakel/klinkers-kataloger. Hur kul som helst! Tänk att få vara med och välja exakt hur man vill att det ska bli - vilken lycka!!!

Jocke flyttade hem igen i måndags. Det gick ända till tisdag morgon innan vi rök ihop. Han hade lånat min bil, men visste inte var bilnyckeln var när jag skulle ha den.... Nåja, det löste sig med att jag gick fullpackad (väska fylld med mappar, bärbar dator, ryggsäckar som jag beställt som profilprodukter) till jobbet. Tur att det inte var från Ursviken jag skulle gå, säger jag bara... Varken jag eller Jocke är dock  långsinta, så vi blev snabbt vänner igen. Det är mycket trevligare att vara vänner, tycker jag. Nu verkar han stanna hemma någon vecka till och sedan blir det Norge. Oj, vad jag kommer att sakna honom... =)


Jag har precis beställt maskeradkläder för 1300:-. Det är mycket roligare att gå på maskerad om man är ordentligt utklädd. Så om ni någon gång behöver piratkläder, så är det bara att höra av sig. Kläderna kommer väl knappast att bli utnötta, mer sannolikt är nog att dom blir urväxta...

Kram till er allihop /Anki


Kommentarer
Postat av: A-K

Grattis!!! Kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas att flytta in någonstans där ingen har bott tidigare.

2008-10-12 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0