Weekend i Luleå

Tja alla brudar! Har veckan som gått har bara flutit förbi vart tog den vägen? Ytterligare viktnedgång -4kg jippii!!
Som sagt har ju jag och Roger tillbringat helgen i Luleå, Emma hade innebany fr-sö. Fredag sprang vi och shoppade
i Luleå,såg på match sen på hotellet vilade.Lördag morron iväg till IKEA och shoppa loss, tur att jag hade en lista
på vad jag skulle handla för det var så jävla mycke folk. Och naturligtvis en vända till Alko det får man ju inte glömma.

Sen tillbaka till Luleå match igen, käka middag, pizza.Jag vågar inte räkna upp allt som jag ätit i helgen ingen GI-mat
direkt, men va fan när man sover på hotell vill man ju inte missa det stora fukostbordet. Vågar inte ställa mej på
vågen förrän i slutet på veckan.

Även två matcher på söndag, även en då en runda på stan,så jag har betat av några julkappar.
Innebandyn gick väl sisådär, tror att de blev 5:a, de struntade i att hämta medajen pga de var förbannade på
domaren (även vi föräldrar). Kram/Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0