Beach 2009

Äntligen fredag igen, tänk vad fort en vecka går. Som vanligt har det varit en hysterisk arbetsvecka, där jag varit hemma vid 19-tiden på kvällarna. Jag har verkligen ett jätteroligt jobb men det är tur att jag har en familj som faktiskt kräver lite uppmärksamhet ibland. Annars skulle jag nog tillbringa all tid på arbetet (kul tjej!).

Har i alla fall bestämt mig...(för vilken gång i ordningen?)...att jag måste ta tag i min motion, eller rättare sagt fullständiga avsaknad av motion. Så i veckan har jag varit ute och promenerat två kvällar. Den ena kvällen gjorde jag ett gigantiskt långpass på 1½ timme och som belöning så klämde jag i mig en glass och två chokladkulor =). Nästa steg i mitt nya liv är att köpa gym-kort på Eddahallen, något jag planerat att göra de senaste tio åren sådär... Målbilden är beach 2009 där jag är vältränad, brun, snygg och........ung!


Ha en riktigt skön helg, tjejer.


Kram Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0