DOP

Tjena! Veckan som gått har varit nästan lika hektisk som förra, övertid ....men kompsaldot byggs ju upp, om
man ska se det positiva.
Jag hade sett framemot fredag hela veckan skulle fara på en lagledarträff  i Burträsk
på ostenshus, men icke det, på torsdag em fick jag veta att det inte skulle bli av pga en jävel på jobbet var sjuk!!!
Sur som satan var jag tvungen att pallra mej till jobbet på fredag.

Idag har det varit dop i Ursvikens kyrka (Tilde).Men storebror Liam hade svårt att sitta still, han byggde torn
av psamböckerna (gulleplutten).
Så nu sitter vi bara hemma och jäser, köpt kinamat (en som säljer på folketshus i Ursviken) kul grej slipper ju åka in till staan för att få äta något annat än pizza.
Men vi ska ju inte äta pizza inte just nu iallafall.

Nu längtar jag bara till nästa helg (fr-sö) ska jag och Roger åka till Luleå och bo på hotell! Emma ska spela
innebandy,men lite shopping ska vi nog hinna med.
Så det blir ju bara fyra dar att jobba nästa vecka.
Sköt om er ! Kramisar/Ullis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0