Ganska roligt...

...med denna blogg :-) (i a f att läsa! )
Emma och Sandra gjorde ett bra inlägg och så snygga!
Vet inte vad jag säga om helgen men den var lugn och skön.
I lördags åkte vi till Luleå och såg grabbarna förlora med 6-1 mot Luleå rebells. Sedan åkte jag och Bosse vidare till Haparanda och IKEA. Det var faktiskt Bosses idé! Jag tyckte vi skulle ha åkt och se Luleå - Skellefteå AIK när vi likas var där! men Bosse tjatade om att få åka till IKEA.....!
Vi köpte bara några småsaker (speglar till toan, tavelramar, pannunderlägg mm. och så en julklapp till julklappsspelet!)

Grattis Anneli på födelsedagen! och grattis i efterskott Ulrika (jag hade också tänkt komma ihåg det igår!!)

Ha det!

/Carina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0