trosskurerskan

Då var det tisdag igen och det är dags för mej att skriva i bloggen. Vad ska man hitta på att skriva om idagdå?
Jo Matildas rum är nu färdigt och på söndag kväll låg jag på alla fyra och knäskurade golvet i hennes rum iförd endast t-shirt och trosor, Staffan hade åkt till Strömsund för att jobba, då ropar Matilda MAMMA KOM !. Näe ropar jag jag har inte tid, jo kom hyresvärden är här. Jag slet till mej en filt och virade den runt mej och gick dit. Han kom med en ritning över det nya köket. FATTAR NI, VI SKA FÅ ETT NYTT KÖK !!!!!!!!!!!!!!!!. Det blir ny kyl, frys,inbyggnads ugn, häll, diskmaskin och fläkt fräscht eller hur? Ska bara avsluta att berätta att Matildas rum blev bra.

Ha det gott vi hörs om en vecka. Kramar från Monica.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snyggmamma, jag älskar dig(L)

2008-09-16 @ 17:56:02
Postat av: Kraman

Jag älskar dig också mor (L)

2008-09-16 @ 20:40:53
Postat av: a-k

vicken höjdare!!!

2008-09-17 @ 21:36:51
Postat av: Staffan

Skit att jag missade det!!!!!

2008-09-24 @ 15:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0