Utkast: Fy fan vilken ...

Fy fan vilken vecka....på jobbet gnäller bara killarna som värsta kärringarna (inte som oss, värre) Är det ingen som har ett
jobb att erbjuda? Fan vad jag är less...Hemmavid har veckan heller inte varit så upplyftande. Jag och Roger har ju börjat med Gi sen 3 veckor tillbaka, första veckorna tappade jag 2 kg och nu inte ett jota, då blir man lite deppig. Idag har jag varit på staaan och shoppat en BH samt en tröja, liten tröst var att de första jag provade var perfekt! Just nu är mina snuttisar här (alltså mina barnbarn) det är ju positivt, de ska sova över och jag hoppas att minstingen sover lungt hon är nämligen förkyld. Tur att man vaknar för minsta lilla knyst, om man nu sover. Sen inatt ska man då åka och hämta fyllskallarna (föräldrarna) i staaan, tur att man är skötsam själv...........Imorron afton bär det av till Fromheden  Emma
har fotbollsmatch tror det är den sista

Kommentarer
Postat av: sandra

HOPPAS DOM VINNER :D

2008-09-14 @ 11:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0