Vardag

Varför Varför ?! Varje dag händer det och jag står där lika förvånad! "Vad blir det för mat?" Varje dag lika överraskande att vi (läs :jag) ska laga mat och äta (nu är det;: vi)  middag. Jag borde vid detta laget ha lärt mig att efter jobbet/skolan så möts vi hemma och äter middag!  Prövat många planeringar och veckohandlingar och misslyckas alltid!! Är det människor jag verkligen beundrar så är de dom som kan detta!!
Men idag så överraskade jag mig själv, på hemväg från jobbet stannade jag till på Hemköp. Blev vansinnigt sugen på köttfärsbiffar fyllda med brieost. Mums!
Handlade allt jag behövde och det lilla extra som jag inte behövde! Cyklade glatt mot fritids när mobilen börjar ringa!!
Ena dottern meddelar att hon äter hos en kompis och den andra kommer senare och vill nog ha sallad!! Väl på fritids meddelar den yngsta att hon vill ha plättar!!  Vi åt plättar! Kanske imorgon köttfärsbiffar.......om vi inte är sugen på något annat...

Strax helg, tycker om helg! På fredag date med Peter Siepen (jaja inte bara jag) och lördag kräftor med syster. Det ska bli trevligt roligt skojigt kul intressant berusande...
Ja ja det var visst en torsdag också med mammamatch mot 7åriga flickor. Funderar på att skylla mitt skadade knä (hur länge kan det vara skadat?!) och spara mig till discogolvets coola moves. Näää det har jag inte samvete till.....eller ...../Kramen från Anneli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0