Kurs

Jag har nu gått en ABF kurs 3 Tisdagar i rad (med livet som insats). Där vi bla. pratat mycket om stress väldigt intessant och roligt. Men farmförallt ett litet brake från det vardagliga jobbet. Lunchade på Rinkside, väligt god mat och ett bra salladsbord.

Liam har ju suttit på pottan och kissat ett bra tag men han vägrade bajsa. Så en dag sa jag att om han bajsade på pottan så skulle han och jag åka på Barnenshus å köpa nåt han ville ha. Så sent en kväll ringde han å sa att nu var det gjort så nu skulle vi åka dit direkt. Det blev dagen efter för att det var så sent, lite sur blev han. Nästa dag när vi satt i bilen påväg till Barnenshus sa jag att nu måste han ju fortsätta att bajsa på potta och vara duktig. Då säger Liam ja då kan vi ju åka på Barnenshus igen (gullungen).

Jag å Ida var ju till Luleå på shopparhelg. Djävlar va vi handlade ...jag köpte 3 överdelar,byxor,bh och en ny vår jacka. Ida köte nästan lka mycket. Var på bio och såg Män som hatar kvinnor (helt okej) har ju läst boken.

I helgen var jag, Roger, Carina å Bosse till Anki å Jerry, för att lägga lite planer inför Båtfors. Längtar redan...vi är nog snart där, veckorna flyger ju iväg. Påskkramar till er alla Ullis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0