Nu är jag en riktig kärring!

Visst har det varit härligt med alla lediga dagar, speciellt de 2 sista med gassande sol:)! Ur snön tinade det fram både roliga och tråkiga saker! Utanför oss tinade det fram hur mycket kattbajs som helst - skitäckligt!!!
Och som den äkta kärring jag är så befattar jag mig inte med kattbajsjobb utan kontaktade vaktmästaren som skulle skicka hit några snubbar och städa!
Tvi vale för kattbajs! (och katter men det är en annan historia...)
I den här familjen startade vi påsken med Elins handoperation i Umeå, Wilma fick vara ledig från skolan och tyckte att det var ett riktigt äventyr att vara i Umeå! "Tänk att nu är vi i en annan stad" - hon är ganska lättroad:) Inköpte påskens första godis där på "sega råttan" och i bilen på väg hem mumsade vi godis och lyssnade på Wilmas CDbok "Tzatsiki och farsan". Vi andra är också ganska lättroade:)
I ett huj var påsken över (och ett flertal kilo godis uppätet...) Den enda som återgått till vardag är jag medans de andra roar sig med påsklov.....känns bra att jag tagit semester på fredag!!

Ska försöka hålla mig borta från godiset under veckan men får jag chans att vara lite gnällkärring finns det inget som stoppar mig!
Kram till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0