Den enda sanna glädjen...

Förra veckan var vi och tittade på "67m2-lägenheten med 25m2-balkong". Och halleluja, vilken lycka! Utsikten är ljuvlig och lägenheten är liten men jag lovar - vi kommer att nyttja varenda jäkla kvadratmeter. Till skillnad då från dom som flyttar in i 4:orna. Jösses, vilken lång hall dom får. Och usch vad trist  för dom att vara tvungna att gå igenom hela lägenheten innan dom kommer till köket som bara har ett pyttefönster. Jag, skadeglad? Nä inte alls....=))


Nåja, så jättemycket att se i vår lägenhet var det ju nu inte. Det glencheckrutiga klinkret i badrummet var på plats, likaså det avlånga vita kaklet. Och jepp, det blev kanonbra. Några innerväggar fanns inte, men väl reglar så vi fick oss en uppfattning om storleken på rummen.... Men balkongen - älskade balkong - var klar. Där fanns det både golv och glasräcke. Den blir en fantastisk plats för våra tjejfester!


Har påbörjat inköpen till lägenheten så smått. Ett nytt grått överkast med stjärnor och blåvitrandiga kuddar till Jesper har inhandlats. Likaså en tvättkorg, som bara kostar 395:-, men den hittar jag ingen bild på just nu. Jerry tycker att det inte är helt smart av mig att handla grejer nu eftersom vi alldeles strax ska packa ihop hela hushållet i ett förråd, men vadå jag måste ju sprida ut inköpen. Vem tusan har råd att köpa alltihop på en och samma lön?




Ha en tuppenhelg och ät massor av godis!


Kram Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0