Välkommen sköna maj!

Valborg ikväll och Kent ska gå som "förälder på byn"  hehehehe. Inget alkoholintag för mej heller. Inte för att mina fina döttrar skulle komma på tanken att dricka alkohol (eller hur Sandra & Fanny?), men man får väl ändå se till att vara "körbar".

Dessutom lär det bli några centiliter på lördag, eller vad tror ni tjejer?
Festen startar ju jättetidigt så jag är lite orolig hur det här ska gå. Jag har nämligen inte alls mått bra senaste gångerna jag druckit, trots att det inte varit några mängder. Min pollenallergi blir värre för varje år. Den satte igång extremt tidigt i år, och det verkar som det inte räcker enbart med tabletter längre utan jag får köra med nässpray också. Kan jag (hemska tanke) ha blivit allergisk även mot alkohol?
 
Men jag såg en grej i "Mirakelkatalogen" som jag kallar den. Ni vet... den som dimper ner i postlådan ett par gånger per år och som har de mest fantastiska prylar som man inte kan klara sig utan. Visst har ni också pulverlim för textilier som man stryker på och den hoande ugglan som skrämmer iväg ovälkomna besökare?

Nu hade dom iaf en produkt som jag tänkte kanske skulle funka mot baksmälla. En typ av plåster som man tejpar under fotsulorna på natten så kommer kroppen att avgiftas under tiden man sover. Låter inte det som att det skulle kunna funka? För att vara på den säkra sidan skulle jag ju kunna tejpa fast dom redan innan jag sticker på festen. Men det kanske inte är så smart, för tänk om jag avgiftas i samma takt som jag dricker. Jag kanske skulle måsta dricka en massa shots för att känna av nåt, och det skulle ju bli svindyrt! Näe... jag får nog fundera ett tag till innan jag beställer dom tror jag.

Men jäääääääklar va kul vi ska ha på lördag brudar!  Visst hoppas vi på en massa skandaler också.....så länge inte nån av oss är inblandade vill säga. Man kanske ska ta med sig kameran?




Detox foot pads - drar ut gifter ur kroppen med hjälp av naturliga örter, endast 149 kr!


Kommentarer
Postat av: A

Ja snälla ta med kameran! Inte bara för skandalerna utan också för att se de andras åldrande...för vi är ju oss lik..........Ha kul!

2009-04-30 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0