Jobba jobba jobba...........

nu har jag jobbat i 2 dagar, det har gått alldeles utmärkt och till o med varit riktigt kul men nu längtar jag efter helg............en hel dag kvar!!
Semestern svischade förbi: många vitbergsbad med olika konstallationer av barn, massor av god mat, arbets/nöjes/släktresor x 2 till Boden o Luleå, en ordentligt rolig shoppingtur med alla mina tjejer till Luleå med avslut på Leos lekland! Min sista semesterdag var i tisdags och då fick jag äntligen åka ut till havet, som jag har längtat!
 Det är ju nu inte riktigt lika mysigt som man kommer ihåg det : det är fasligt mycket sand - som är överallt! Men vi hade en kalasdag i sanden och tuggade glatt den sandiga matsäcken och sköljde ner allt med lite sandig dryck:) Jag har haft en fantastisk semester och är hur nöjd som helst!............... Förutom................:
Familjen här hemma har utökats av 2 hamstrar vid namn : Bea o Elvira! Ja man undrar hur det gick till men jag skyller på semesterspriten.....:)
Nu längtar jag efter Ankis stora stora balkong och att få träffa er alla!
Idag även ett grattis till Monica på födelsedagen! (vi vet ALLA hur gammal du är...)
Soliga o varma kramar från Anneli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0