Lääängtar...

...som en galning att få flytta in i lägenheten. Om man nu kan vara kär i döda ting, så är det just det jag är! I lägenheten alltså! Och på fredag är det dags, då går hela flyttlasset.


Har en riktigt hektisk vecka framför mig. På tisdag åker jag till Båstad med jobbet. Det ska bli kul, har aldrig varit där tidigare. Fast det hade ju gärna fått kollidera med själva tennisveckan i Båstad, då alla kändisar är där. Tror faktiskt att jag skulle göra mig riktigt bra ihop med dom ;). På fredag är jag ledig för själva flytten, och lördag-söndag ska jag stå i ett tält på matfesten under några timmar. Vi ska ha ett landstingstält - kan ni tänka er vilken anstormning det kommer att bli.... Sen är jag ledig på måndag igen för att försöka få lite ordning i lägenheten.

Och nu till det viktigaste av allt - hur ser fredagarna i september ut för er? Skriv in om det är någon fredag som ni absolut inte kan ha festjunta. För nu är det hög tid att boka ett datum!

Ha en bra vecka, tjejer.

Kram Anki


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh vad kul att det är inflyttning för er! Alltid kul att få börja om på något nytt! Prio 1 på juntafest, jag håller alla fredagar öppna för detta!

2009-08-26 @ 10:16:18
Postat av: Anonym

2009-08-27 @ 10:44:12
Postat av: Ulrika

Åh änligen,vad jag är nyfiken.Alla Fredagar är

lediga.Men om det går hoppa över den 11sep av många olika skäl....men det spelar egentligen inte så stor

roll jag hakar på när det vankas fest.

2009-08-27 @ 10:49:28
Postat av: a-k

Skit också, jag har redan två fredagar inbokade 18:e + 25:e.

2009-08-30 @ 11:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0