Svininfluensa eller...

alla tecken tyder på det. Har varit hemma från jobbet hela förra veckan, känner mej fortfarande lite krasslig. Men jag hann ändå med Rogers jobbfest på Torsdagen det var jätte trevligt. Ståupparen Åsa Persson från Roknäs var där, sen spelade 3 killar jätte bra musik han som sjöng var han från Krutov. Fredag var det dax igen Lotta hade sin 40-års fest för tjocka släkten.

Lördag var vi barnvakt och hundvakt, Ida och Peter hade inflyttningsfest. Emma var hos Sandra trode jag. Ringde kl 01 och fråga om hon inte skulle ta och komma hem men icke det de såg en film. Ringde igen 03:30 ungen var fortfarande inte hemma, då får jag veta att de är hos Emmas nya klasskompis. Jag är påväg säger hon, 04:30 fortfarande ingen Emma. Samtal igen, nu är jag fly föb... då säger hon att Emilies kille inte fick ut bilen ur ett garage så de fick ringa räddningstjänsten. Jaha ytterligare en sak som jag inte visse att de åkte bil med en 18-åring.... Nu blir det utegångsförbud eller... en mycket tidigare hemgång. Kram Ullis



Sandra,Sofia & Emma


Kommentarer
Postat av: sandra

hahha ja herregud dagens ungdom!

2009-08-31 @ 20:46:15
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: A-K

När vi var i er ålder var vi då aldrig ute längre än till kl 01.

2009-08-31 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0