En massa trams

Det var ett tag sen jag skrev, men man har väl blivit lat under semestern. Sen har det var en jävla massa fester. Förra helgen var det grillfest hos Åsa å Lasse sen på Lördagen var det Lottas 40-årsfest. Man blir ju helt slutkörd efter tvådagars.
Och i Fredags var det dax igen...då bar det av till Kurjan man kan ju som sagt inte missa Krutov.
Invigning av vårat nya altangolv...äntligen ett golv att kliva ut på. Jobbar vidare få vi se hu mycket som blir gjot innan
snön faller. Åsa, Lasse, Kerra och Monica här före och Anneli och hennes polare titta de förbi träffades senare i Kurjan. Kul som fan men kallt man hade nästan behöft vinterjackan när vi cyklade hem i natten.

 Äntligen har jag Äntligen har jag hittat min choklad...Salmiakii, finns att köpa på Willys. Så nu slipper jag hamsta den uppe i Haparanda. Salmiakii....mycket godare än plopp lakris.

Kram Ullis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Salmiakki:) Den är helt oootroligt jätte megamumsig! Vi syns på Willys:)

2009-08-21 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0