God jul!

Sitter just nu och väntar på att yngste sonen ska duscha klart så att vi kan åka på stan och göra de sista julklappsinköpen. Jesper påstår att han vill ha mig med som smakråd, men jag misstänker att det egentligen är min börs han är ute efter. Nåväl, det är ju jul och då ska man vara snäll så då är jag det =)

Ska vara riktigt långledig och inte jobba förrän 4 januari. Det känns overkligt skönt. Ska bara njuta och vila och mysa. Det är väl det julen handlar om egentligen, och nu ska jag försöka praktisera det för första gången sedan tonårstiden tror jag.

Hoppas ni också får en riktigt fridfull jul med massor av god mat, godis och klappar.

God jul mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0