Kattfan...

Detta hände mej förra veckan, jag var hos Hanna på Tuppervareparty. Hennes svärförläldrars katt var där, så jag tänkte att jag skulle klia den lite. Katter brukar ju tycka om sånt iaf alla katter vi har haft. Men icke det jag hann bara klia den ett par ggr så helt plöslig vänder den sej på rygg och hugger tag i min hand och alla klor fast nitade i min arm. Jag blev helt handlingsförlamad...och bara skrek, så han släppte  taget efter en stund. Nu har jag fått katt skräck på äldre dar...

I veckan har jag hunnit med utvecklingsamtal med Emma. Varit på staaan, sen har jag varit VC och bresat för att ta det roliga cellprovet. Där stötte jag på Carina.S hon skulle också in och bresa, sen åkte vi till U-B och Åke och fika. Sen har jag hälsat morsan och jag och Anki var igår på homepaty hos Lotta (innerum) det var jättefina grejer. Så nu kommer jag att ha ett eget patry till våren. Duschen väntar sen blir det iväg på juljunta med julkappspelet och lite god mat å vin. Kramisar Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0