Det är lätt...

att leva när man som jag har världens bästa arbetskamrat!
Som ni vet så har jag ju ingen bil (ja jag har en men fortfarande utan nya vinterdäck och med körförbud -...inga åtgärder gjorda ännu!!! Allt har sin tid och jag väljer att inte ha tid med det där just nu!)
Jag har minsann cyklat till jobbet flera dagar och det har gått superbra och jag har inte halkat omkull en enda gång! Lyssnat på ljudboken och faktiskt haft det riktigt gott på min cykel!
Imorse startade årets första och största snöstorm! Oj inte kul! Kl 06,20 får jag ett sms av min arbetskamrat : "jag hämtar dig på fritids halv 8". Helt fantastiskt och ännu mer underbart var att jag fick låna bilen ikväll till Wilmas balett och ha den till jobbet imorgon! Jag är lycklig lottad som har en sådan kamrat !

Här hemma laddar vi för Las Vegas - ja jag tvättar och Elin packar men lite resefeber kan jag väl unna mig:) Det blir tomt och snöigt här hemma men vem vill byta mot 20-27 grader varmt.................................(AVUNDSJUK!)
Men här hemma kan jag ska minsann festa loss på min nya kärlek : Plopp med saltlakritsfyllning! Den är helt otroligtt fantastisk underbar krämig chokladig och salt!!

"Det sägs att man blir vad man äter. Men vem vill bli en morot?"

Kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm.....visst är den helt sagolikt god!!!

2009-02-06 @ 15:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0