Hoppsan vad veckorna går...

"missade" förra veckan inlägg men kan bero på en kraftig magsjuka som hade en lång återhämtning - den kanske kunde smitta genom datorn, vad vet jag men nu slapp ni i alla fall denna magsjuka!!!Det ska ni vara väldigt glada för!

Men framåt helgen piggnade jag till och hoppsan stod det inte ett tält på torget och ut från det strömmade det musik (älskar livemusik!!)....gissa om det var kul, eller hur Monica? Lyckades träffa på några av juntas barn, åh vilka fina barn vi har allihopa!
Fast en undran som både jag och Ida hade var : vart tog Ullis och Roger vägen...de åkte hem kl 22 en lördag??!! Är det vuxenpoäng eller är det en lätt känning av pensionärslivet:) Jag tror att jag tjänade inte in några vuxenpoäng denna helg,  jag bosatte mig hos min mor och far och fick barnvakt på kvällarna!!
Nåja jag var faktiskt på melodifestivalens genrep på lördag med mina "småtjejer". Wilma hejade på Amy, jag på Måns och Amanda tyckte att det mesta var ovärt:)

Här hemma har vi haft en del diskussioner om telefonförsäljare och de är inte mina favoriter! Då och då ropar jag: svara inte det är en försäljare.
I går kväll ringde det och Wilma svarade, tittar på mig och säger "ska vi ha något". Jag skakar på huvudet och Wilma säger i luren: Duuu vi ska inget ha!! OCH lägger på! Gissa om jag blev stolt över barnet!

Jag cyklar fortfarande till jobbet och har nu börjat få upp ett riktigt bra flås, cykeln går lite tungt när det kryper under -20 men annars är jag rätt nöjd över den dagliga motionen. Många bra böcker hinner jag lyssna på också! Ja livet är bra utan bil! Den står kvar där i carporten - med körförbud men jag har inhandlat vinterdäck (tack Malla) fast de sitter inte på bilen ännu....

Jag antar utmaningen ang bilderna, jag tänkte fuska först men va rackarn: detta är sanningen:


När Elin tränade en hel sommar inför VM i Vietnam så var hon så trött och slut att jag och hon rymde i ett par dagar till en stuga. Vid denna stuga vid havet fanns en brygga där vi låg och solade och åt godis. Elin har aldrig varit någon riktig Mulle utan detta var resultatet av hennes solande:)

Kram vänner

Kommentarer
Postat av: ida

Det var ju kl 21 dessutom:P

2009-02-22 @ 13:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0