En vanilg vecka

Måndag å Onsdag tränade jag och Anki. Sen har jag varit på Tupperware paty hos Ida, jo det finns fortfarande. Vet inte om jag gjort så mycket mer, jo jag har hunnit med ett förädramöte också men jag kunde lika gärna ha stannat hemma för det vart då inte mycket sagt. Igår var Ida Liam å Tilde här å käka Peter hade hockeymatch.

Idag har jag å Roger varit på staaan jag köpe en tunika el. typ en klänning man kan ju variera. I kväll ska vi ut och äta med Ing-Mari och Alf vet inte vart men det blir nog bra. Emma tillbringar hela helgen på Melodifestivalen hennes fobollslag säljer såna här blink saker mm. Vången har rört sej neråt  jippi 7,5 kg lättare Ha en trevlig Lördagskväll Kram / Ullis







Ljummen citrus- och jordgubbssoppa med mandelskorpor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0