Årets första dag har börjat

och den har börjat bra!  Har varit hemma hos lillebror med familj och ätit god mat och haft väldigt trevligt och jag körde bil!! Duktig jag är! Jag hatar nämligen att sova borta eller rättare sagt att vakna borta! Och så hade jag ju med mig lilla Wilma, glad och lycklig med glitterspray i håret! Hon har längtat till nyårsafton för då ska hon ha detta spray i håret!!! Jag vill också vara 7 år igen!!!

Det bästa hände ändå i tisdags:)Jag jobbade (skönt att få jobba och vila upp sig:) )min chef ringde och frågade om jag ville sluta jobba helger och börja jobba måndagar!!!!!!! HURRA, detta har jag jobbat för i 1 års tid men skam den som ger sig! Jag fick som jag ville!!! Jag är lycklig och Wilma är lycklig över att få sluta på Nattugglan. Nästa helg gör jag min sista helg och jag ska göra den med glädje ( ja ja min första tanke var att ta semester men va fan...:)) ( kommer att sakna mina alldeles egna ensamma måndagar men att slippa jobba helg...SKÖNT!!!! - kan ju ta semester nån måndag!)

Här hemma är det väl typ som vanligt -  ingen städar, den enda som tränar är Elin, sonen har tillfällig flyttat hem för han är sjuk  (inte så sjuk att han inte orkade gå på Bolaget...) och jag längtar efter vardag!! Jag har sagt det förr men lov borde förbjudas!! Men dom är fina mina "parasiter", jag vore jag utan dom??!!!:)

Älskade vänner!
Hoppas ni firat ordentligt och vaknar med bara lite huvudvärk idag....se lite backhoppning och den där idioten Ivanhoe så har dagen gått och ny dag hägrar!!
Stora kramen Anneli


Julafton 2008  Amanda Wilma Eddie Elin  Julafton 2008
Amanda Wilma Eddie(Ninas) Elin
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0