Dags för ett nytt inlägg

Dags att skriva ett inlägg igen.


Julen och ledigheten har varit så skön, vill bara ha mer ledigt... Jag, Sandra, Ingeborg, mamma och pappa åkte till Båtfors den 23/12 och hade uppesittarkväll där. Sam och Bosse kom först vid 23-tiden efter att ha spelat en viktig match som var avgörande om de skulle gå vidare till junior-elit. De vann matchen (tack gode gud, julhelgen var räddad). Julafton blev vi 16 st, så det var perfekt att få vara i Båtfors med alla tomtens renar.


Nyårsafton började vi med att spela den årliga matchen vuxna mot "barn", men man passar ju fel hela tiden. Ex. Eric Olsson, ser han ut som ett "barn"! ....så vi "vuxna" förlorade :-(  Sedan på kvällen kom Per-Erik, Jeanette, Bobbo, Bettan, Dennis, Annica och 5 barn. Vi åt hos oss och sedan gick vi över till Bobbo och Bettan för att äta efterrätt. Då ser jag en taxi som kommer med 4 st glada gäster till (Ingeborg, Marita, Gunilla och Janne). Fullt hus, men trevligt. Kanske lite för trevligt kändes det som dan efter!


Jaa, vad mer....jag och Sandra har börjat träna. Hon önskade sig ett kombikort på friskis & svettis i julklapp, så nu både spinner och jympar vi!


Igår fyllde Sam 18-år, så nu tror han att han får göra som han vill!


I helgen blir det fullt upp. Sam har match lördag och söndag, lördag är det även 50-års kalas för Janne Bygdemo (Anneli och Ullis vi syns väl?). Och söndag efter matchen har jag bjudit halva släkten på 18-års kalas.


Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0