Lite av varje

Södagen var vi och kollade på nyårsrevyn(en julklapp) ganska rolig. Och i Onsdags var det daxs för ett tanläkarbesök, har haft ont i en tand som jag lagade typ i Nov. och betalade  3500 så nu var jag i det läget om jag skulle rotfylla denna tanddjävel el dra ut den. Det blev en tand mindre..... för va fan betala ytterligare 3500 för samma tand igen känndes fördjävligt, så nu är jag gammal och tanlös....

Igår var de äldre barnen här + barnbarnen, Tilde har börjat dra sej frammåt, så nu är hon jätte nöjd (vi andra också ).

Jag och Anki har tränat i på gymmet Tisdag, Onsdag också idag var vi där vi 10 snåret, känndes tungt men det var riktigt skönt efteråt. Sen bar det av på stan för att köpa Liams födelsedagspresent, jag har lovat honom en cykel tur att vi hittade en på Team Sportia. Så nu är det daxs att klä upp sej inför kvällens 50-årsfest det ska bli skoj hoppas jag iaf Krutov ska ju spela./ Ha en trevlig Lördagskväll Kram Ullis



 Liam å Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0