Utkast: Gud vilken ...

Gud vilken fest (Jannes 50års) jag och Anneli ägde  dansgolvet till Krutov förstås. I veckan gjorde jag en grej som är lite pinsam, jag fastnade i en spak som man ställer in sätet i postbilen när jag skulle kliva ur och föll raklång på mage sen låg jag där och sprattlade för att försöka få lös mitt mitt byxben. Jag hoppas att ingen såg mej,men de som gjorde det fick sej nog ett gott skratt.

Sen har det väl inte hänt så mycket, har tränat och jobbat. I Fredags kväll var jag och Roger på Edda med Liam. Jag fick locka honom med godis för att han skulle stiga upp ur vattnet, men det var nära att han skulle somna innan vi var hemma jag tror att han lyckades hålla sej vaken pga att han skulle få godis. Den lilla gullegrisen blev ju 3 år i Fredags, så nu idag ska vi på kalas. Han ska få en cykel av oss så jag hoppas han blir glad. Kramisar/Ullis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0