Tomt och tyst...

Måndagskällen hade vi besök av A-K, Kent &Sandra, drack någon drink och surra....det var trevligt. Tisdag gjorde Jag, Monica , Emma, Lewi, Elwin & Tori ett besök till stallet Furunäs( A-K stall såklart ) så de fick se hästarna och promenera med den lilla hästen de tyckte att det var skoj. Sen på kvällen var det dax att köra Monica & barnen till bussen som skulle ta dem till Bastuträsk vidare med tåget hem, bilen var proppad med kassar ryggsäckar mm. Kanske fick de förmycket packet av tomten? Så nu är det tomt och tyst i hustet ganska skönt eller....... det blev ju ganska länge de var här. Så nu har vi återgått till det normala.

Onsdag var det ju första dan på jobbet det kändes väl si sådär tur att det bara var tre dagar att jobba och den västa gnällspiken var forfarande ledig. Sen ringde Liam och ville att mormor skulle komma och leka men jag hade nog helst suttit framför tvn, men man kan ju inte neka när charmtollet ringer. I Torsdags efter jobbet var som sagt jag och Anki och tränade, lite ont i musklerna. Tog jag till fölite vikter .....eller är jag redan vältränad? Trodde inte att jag skulle kunna springa i trappor på Fredagen å dela ut post.

Idag har jag städat bort julen det tog halva dan. Sen var vi och handlade på Maxi så nu håller Roger på att förbereda middagen. Det blir plankstek......mums. Många kramar/ Ullis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0