Godisgrisen

Nu är vi igång - med träningen alltså! Jajamen, jag har varit iväg till Eddahallen tre gånger. Det är inte alls roligt att gå dit, men när jag väl fått på mig träningskläderna så känns det faktiskt nästan okej. Sedan kommer jag in i nästa fas när det bränner som tusan i musklerna och jag funderar över vad i hela friden det är jag håller på med. Men sen kommer belöningen. När jag är klar och med gott samvete kan gå hem och sätta mig i soffan =) Fast då infinner sig ett litet annat problem. Vi har kvar hur mycket choklad som helst!! Vi fick mängder med chokladaskar till jul och fast jag har legat i riktigt bra och käkat massvis med choklad så har vi fortfarande kvar minst lika mycket. Och god choklad är det också! Och när jag sitter där i TV-soffan så passar det så himla bra med choklad, tycker jag....

Till veckan ska jag skärpa mig. Då ska jag träna men inte äta choklad. Då kanske det är musklerna som blir större och inte magen...

Ha en superhelg tjejer.

Kram Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0