Allt möjligt fixade

Hela veckan har jag försökt få ihop allt jag ska ha med till Båtfors dessutom skall allt annat ordnas. På Måndag fyller Danne 24 år!!! vart tog åren vägen... jag tycker fortfarande att jag inte är så mycket äldre barnen kommer liksom ifatt en vi blir då jämngamla eller hur? Sen på Tisdag ska jag å Ida ha tuppervareparty hos henne som tur är. Onsdag hoppas jag att vi lekledare i Båtfors kan träffas för en sista genomgång. Torsdag är det dax för studenten för syrrans dotter Emilie
Ja å fredag är det examensdax för Emma å Sandra som går ut nian tänka sej så stora de har blivit...Men i kväll är det i iallafall fest med jobbet vi ska bada badtunna hos Eva det ska bli jättehärligt.

Ha en trevlig kväll Ullis




Båtfors 2006 det var nog lite kallt i vattnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0